söndag 5 april 2009

En stolt mormor


Här är ett kort på en stolt mormor (jag) och lille söta Hampus. Vi var ju och hälsade på dom igår. Vi hade strålande solsken och vårens varmaste dag igår. Min utetemp funkar inte längre så jag vet inte riktigt hur varmt det var. Men det var varmt. När vi kom hem så åkte trädgårdsmöblerna fram och grillen. Sen satt jag ute med linne och var barfota Och jag bara njöt. Ikväll ska jag jobba, har gjort ett byte med en kollega. Ha nu en riktigt fortsatt bra dag så hörs vi snart igen. Kram på er alla.

3 kommentarer:

  1. Så roligt att få vara stolt mormor. Sjäv ser jag fram emot detta.

    SvaraRadera
  2. Kikade förbi här. Förstår att du e stolt,som mormor. Sj ska jag bli mormor när som helst nu. Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort..vad stolt du måste vara.
    Kram kram

    SvaraRadera